Skuteczna reklama? Zadzwoń do nas! +48 785 655 244

Google Ads

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, a tylko w Polsce korzysta z niej przeszło 25 milionów osób miesięcznie. To gigantyczny potencjał, który pozwala dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych Klientów, właśnie wtedy gdy jej szukają. To główne przyczyny dla których reklama w wyszukiwarce Google jest tak popularna i chętnie wybierana przez osoby prowadzące własny biznes.

Precyzyjnie kierowana reklama

Google oferuje swoje rozwiązania reklamowe poprzez platformę Google Ads. Najpopularniejszą metodą na promocję w Google są reklamy tekstowe, nazywane także linkami sponsorowanymi. Pojawiają się one przy wynikach wyszukiwania na konkretne – wybrane przez reklamodawcę – słowa kluczowe. Dzięki temu informacja o firmie pojawia się tylko potencjalnym Klientom, a nie przypadkowym odbiorcom.



Odpowiedni dobór słów kluczowych, na które ma być wyświetlana reklama to jeden z najistotniejszych czynników decydujących o powodzeniu kampanii reklamowej. Dlatego oprócz własnej intuicji, warto opierać się na narzędziach dostarczanych przez Google, w tym przede wszystkim na planerze słów kluczowych, który pozwala sprawdzić historyczną popularność konkretnych fraz.

Płać za kliknięcia

Popularność reklam Google wynika także ze sposobu rozliczeń. W odróżnieniu od wielu innych form promocji, płatność następuje dopiero w sytuacji, gdy ktoś kliknie w reklamę, a nie wtedy gdy ją zobaczy. Dzięki temu szansa na to, że skierujemy na stronę potencjalnego Klienta staje się jeszcze większa. Im bardziej precyzyjna i atrakcyjna jest reklama, tym efekty jej działania są zazwyczaj lepsze.



Chociaż wiele osób decyduje się na samodzielne zarządzanie reklamami w Google, to zlecenie tego zadania doświadczonej agencji pozwala osiągnąć zdecydowanie lepsze rezultaty. Wynika to przede wszystkim z faktu prowadzenia wielu kampanii, prowadzenia różnorodnych testów i weryfikowania skuteczności nowych funkcji pojawiających się w Google Ads. Warto zwrócić uwagę na model rozliczeń – my stosujemy rekomendowany przez Google model rozdzielenia wydatków na kliknięcia i na obsługę agencyjną

Od planu do skutecznej kampanii

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego też przed rozpoczęciem kampanii przygotowujemy jej szczegółowy plan.Działania te obejmują nie tylko dobór i analizę słów kluczowych, ale mogą obejmować także przebudowę strony internetowej, tak aby pozytywnie wpływała ona na jakość kampanii. Nasi copywriterzy przygotowują także atrakcyjne i skuteczne teksty reklamowe.



Po uruchomieniu kampanii zajmujemy się jej bieżącą optymalizacją, na którą składa się m.in. analiza słów kluczowych, zarządzanie stawkami czy modyfikacje tekstów reklamowych. Wszystkie te działania prowadzimy w sposób ciągły, tak aby podnosić współczynnik jakości i jednocześnie zwiększać konwersję, zgodnie z przyjętymi na początku założeniami.

Dlaczego warto?

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce, z której codziennie korzystają miliony osób poszukujących konkretnych produktów czy usług
Reklama w ramach Google Ads pozwala zaprezentować firmę na pierwszej stronie wyników wyszukiwania szybciej niż poprzez pozycjonowanie
Dzięki szybkiej aktualizacji, zmiany w reklamach mogą być wprowadzane ze skutkiem natychmiastowym, co idealnie sprawdza się np. przy akcjach sezonowych

Polecane dla

Firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność i nie mają jeszcze wysokich pozycji w wynikach naturalnych Google
Firm, które chcą precyzyjnie kierować swój przekaz reklamowy – nie tylko na poziomie miasta, ale nawet dzielnicy
Firm, które często prowadzą akcje sezonowe i zależy im na elastycznym kształtowaniu przekazu reklamowego

Jesteś zainteresowany współpracą?

Chcesz aby Twój projekt nabrał tempa? Wyceń projekt lub napisz do nas.